Suport clienti

Politica de livrare a produselor - Politica de retur / anulare - Sesizări și reclamații

Cum comand

Produsele noastre pot fi comandate atat online, direct de pe site, cat si printr-o comanda telefonica la numarul de telefon +40 744 567 716.

 

Livrarea comenzilor

Livrarea comenzilor catre clienti se realizeaza prin intermediul companiei de curierat cu care societatea a contractat, ca de exemplu Fancourier.

Costul de livrare al produselor va fi afisat înainte de momentul plasării comenzii. Cu toate acestea, există situații în care clienții se află în afara razei de acoperire a firmei de curierat și este necesar să se parcurgă km exteriori pentru livrarea comenzii. În situația în care clientul nu se afla în zona de acoperire a firmei de curierat, respectiv a costului de transport menționat la momentul plasării comenzii, se vor percepe taxe suplimentare pentru fiecare km exterior efectuat de către curier. Clientul va fi notificat printr-un apel telefonic în cazul în care se află în această situație și i se va comunica costul total al transportului, incluzând și km exteriori necesari de efectuat. Clientul are la dispozitie 3 posibilități :
1. Este de acord sa suporte costul transportului comunicat ( inclusiv km exteriori), astfel încât comanda să îi fie livrată până la adresa menționata la momentul plasării comenzii.
2. Comanda poate fi livrată la cel mai apropiat sediu Fan Courier de lângă client, astfel se va percepe costul standard pentru transport ( 20 lei).
3. Poate anula comanda și i se va restitui suma totală platită pentru comanda plasată.

Transportul dureaza intre 1-2 zile lucratoare din momentul confirmarii comenzii.

In intervalul 24-48 de ore de la ridicarea coletului de catre curier, acesta va ajunge la client. Din acest moment, eventualele intarzieri de livrare sunt cauzate strict de compania de curierat prin care se livreaza comanda.

Compania partenera pentru serviciile de curierat este Fancourier Express SRL, careia ii vor fi transmise datele cu caracter personal pentru efectuarea serviciului. Prin acceptul dumneavoastra asupra prelucrarii datelor cu caracter personal implicit acceptati si aceasta conditie.

Daca in momentul in care comanda este plasata se observa ca unul dintre produsele comandate nu este pe stoc, Bioclick va notifica imediat cumparatorul.

 

Modalități de plată

Card de credit – plata on line – Aceasta metoda de plata este complet securizata. Banca si procesatorul de plati (EuPlatesc.ro) sunt singurele institutii care intra in contact cu informatiile dumneavoastra, acestia oferind garantie totala. Daca tranzactia este autorizata, plata este facuta imediat, produsele achizitionate vor fi livrate in termen de cel mult 2 zile lucratoare din momentul confirmarii comenzii.

 

Termen de valabilitate

Termenul de valabilitate este in conformitate cu datele mentionate pe etichetele produselor, cu stricta respectare a conditiilor de depozitare/manipulare. BIOCLICK este responsabil pentru toate viciile produsului prezente la data livrării sau care apar în interiorul termenului de valabilitate. O sesizare trebuie făcută on-line, prin e-mail sau la telefon, la adresa sau nr. de telefon specificate în secțiunea „Contact” a prezentului site. Clientului îi va putea fi rambursată contravaloarea produsului într-un cont bancar sau sub forma de voucher. Sesizarea trebuie sa conțină descrierea defectului reclamat și o copie a facturii sau a bonului fiscal (sau orice alt act care sa demonstreze achiziția). Orice sesizare va fi procesata fără întârziere și Clientul va fi informat despre constatările făcute. Procedura de retur va fi trimisă pe e-mail clientului, imediat ce a fost recepționată sesizarea.

 

Returur în cazul viciilor ascunse se acordă în urmatoarele condiții

In situatia in care un produs aflat in perioada de valabilitate prezinta neconformitati ce fac nesigura sau imposibila administrarea/utilizarea sa, acesta va fi inlocuit;

• Daca defectul prezentat nu poate fi inlaturat datorita naturii disproportionate a acestuia, si inlocuirea produsului nu este posibila, Clientul va avea posibilitatea de a primi suma de bani intr-un cont bancar in RON;
• In cazul altor defecte ce nu pot fi inlaturate, si care necesita inlocuirea produsului.

In functie de natura situatiei, dovada achizitiei produsului este suficienta si necesara.
Exclusiv, in cazul retururilor aferente produselor neconforme, conform prezentului articol, costurile de transport sunt in sarcina BIOCLICK. Pentru a beneficia de acestea, Clientul are urmatoarele obligatii:
• produsul sa fi fost cumparat de la www.bioclick.ro si folosit numai in scopul pentru care a fost conceput;
• sa respecte instructiunile de folosire/depozitare/manipulare si sa utilizeze produsul conform instructiunilor impuse de producator;
• sa pastreze documentul fiscal cu care a cumparat produsul;
• sa pastreze ambalajul original si toate accesoriile care au venit in acesta, si sa le livreze impreuna cu produsul.

 

Returnarea produselor

In conformitate cu O.U.G. nr.34/2014, orice client are dreptul sa returneze produsul cumparat, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 30 de zile calendaristice de la primirea coletului.

Conform O.U.G. nr. 34/2014, suplimentele alimentare sunt produse susceptibile a se deteriora si expira rapid si sunt exceptate de la dreptul de retragere.

Cu toate acestea, BIOCLICK S.R.L., va ofera posibilitatea returnarii produselor in termen de 30 de zile calendaristice, dupa o notificare in prealabil la adresa de email bio.click@yahoo.com sau printr-o sesizare verbala la numarul de telefon +40 744 567 716  si cu respectarea anumitor conditii. Clientul va returna produsele cumparate, in termenul prevazut mai sus, in ambalajul original, fara sa prezinte nici o urma de deterioare sau uzura. Produsele desigilate NU pot fi returnate conform art. 16 din O.U.G nr. 34/2014, din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena.

Prin deschiderea ambalajelor individuale sau desigilarea produsului comandat inseamna ca dumneavoastra sunteti de acord cu conditiile de utilizare ale acestuia si ca produsele comandate corespund cerintelor dumneavoastra.

In coletul de retur se vor afla produsele care se doresc a fi returnate precum si o notificare scrisa si semnata de cumparator, privind denuntarea contractului si solicitarea  returnarii sumei platite, indicand contul si banca unde se va face returnarea.

S.C. BIOCLICK S.R.L. se obliga sa restituie clientului in termen de 15 zile de la primirea coletului de retur  suma incasata pentru produsele returnate.

Cheltuielile de transport aferente returului vor fi achitate integral de catre CUMPARATOR.

 

Modalități de adresare a unei reclamații

Reclamația reprezintă posibilitatea oferită Clientului ca, în conformitate cu normele legale existente, să înainteze o solicitare de rezolvare a unor situații considerate de către acesta drept abateri de la condițiile legale sau contractuale de furnizare a produselor și serviciilor, la care se așteaptă un răspuns sau o rezoluție.
Clienții care beneficiază de serviciile BIOCLICK S.R.L. pot adresa reclamațiile în limba română astfel:
– prin poștă, către BIOCLICK SRL, b-dul Decebal, nr.12, bl.S7, sc.1, et.5, ap.15, cam.1;
– prin e-mail la adresa office@bioclick.ro .
Reclamațiile vor fi recepționate și procesate de Luni pana Vineri, în intervalul orar 08:00-16:30.
Reclamația poate fi adresată exclusiv în forma scrisă. În situația expedierii prin poștă, aceasta se va face doar cu confirmare de primire.
Sesizarea trebuie adresată/înaintată de către Client în termen de cel mult 30 de zile calendaristice de la data achiziției produsului reclamat/contestat. Ea va fi soluționată în cel mult 30 de zile de la data primirii sesizării. În situația în care reclamația nu a fost soluționată în acest termen, BIOCLICK S.R.L. va trimite o informare scrisă cu privire la motivele pentru care aceasta nu a fost soluționată, în termen de cel mult 3 zile de la data expirării termenului de soluționare.

Sesizarea va conține cel puțin urmatoarele elemente:

– numele complet al persoanei care adresează reclamația (denumirea, în cazul persoanei juridice)
– calitatea acestuia (numai dacă persoana care semnează plângerea este împuternicit al unei alte persoane ori reprezentant al unei societăți comerciale)
– datele de identificare (domiciliu, CNP, serie și număr act identitate, în cazul persoanei fizice/sediul social, Cod Unic de Înregistrare, număr de ordine la Oficiul Registrului Comertului, în cazul persoanei juridice)
– descrierea completă a defectului/celor reclamate, precum și numărul facturii și data achiziționării produselor/serviciilor
– adresa corectă și completă la care răspunsul BIOCLICK va fi expediat
– data întocmirii reclamației
– semnătura persoanei care formulează reclamația.
BIOCLICK S.R.L. se poate afla în situația imposibilității soluționării reclamației, dacă oricare din elementele de mai sus lipsesc.
Orice reclamație/sesizare expediată în termen și care va cuprinde toate elementele enumerate anterior va fi soluționată în termen de 30 de zile de la data primirii acesteia. BIOCLICK S.R.L. nu poate garanta soluționarea favorabilă a reclamației/sesizării. În situația în care clientul nu va considera soluția oferită de către BIOCLICK S.R.L. drept potrivită, acesta se va putea adresa Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorului, Reclamații ANPC, iar în situația în care nici măsurile dispuse astfel nu sunt satisfăcătoare, instanței judecătorești competente.

 

Date de identificare

Societatea S.C. BIOCLICK S.R.L., Cod Unic de Înregistrare Fiscala RO 43705765, număr de înregistrare la Registrul Comerțului J40/2272/2021
Telefon : 0744 567 716
Email : office@bioclick.ro

Deschide chat
Buna
Cu ce te putem ajuta?
Call Now Button